承光 Cheng guang – ש. שתן 6

מיקום: צון וחצי אחורית לש. שתן 5 – צון וחצי מקו המרכז תעלת GV
משמעות השם: Light guard – Receiving Light
קבלת האור, שמירת האור.

סיפורה של נקודה:

על איזה אור מדובר?
1- התעלות בגוף האדם מחברות את האדם לצ'י שקיים בעולם הגדול.
דרך התעלות – האדם קשור כל הזמן ליקום על כל רבדיו.
חיוניות העולם, הצ'י של העולם – כאשר הוא פוגש את האדם, לרוב אין האדם חש את נגיעתו של אותה האיכות ואין באדם מודעות למגע זה (של צ'י העולם באדם)
כאשר האדם הופך למודע ונפתחת לו הדרך לדעת ולחוש את חיוניות עולם וכיצד קיימת שיחה בינו לבין העולם, דרך פעולת צ'י העולם עליו.
זהו האור המדובר דרך נקודה זו.
2- כאשר המוח הופך לאקטיבי יותר, כאשר נפתחים במוח פינות ותפקודים המאפשרים לאדם רמת תודעה פתוחה, רחבה היודעת לקלוט רשמים דקים יותר מרמת תודעה קודמת, אז האדם רואה ומבין דברים שקודם היה עיוור להם.
הם רואה את מה שמחבר את המציאות לאחת – את החוט המקשר בין הדברים.
החוט המחבר את המציאות הנפרדת לאחת – זהו האור אליו הנקודה מתייחסת.
3- אספקט נוסף: כאשר המוח מקבל את סוג ההזנה והחיוניות שהוא זקוק לה, הוא נתפח להבין ולחוות נושאים שקודם העיסוק איתם לא היה אפשרי. סוג המזון שהוא זקוק לו עובר דרך נקודה זו ומתורגם בחוויה האנושית כמו "אור". אור זה פותח לאדם דרכים להבנה שקודם לא היו שם – כאשר הסיבה לפתיחה זהו סוג המזון ההכרחי לפעולה זו.

איכות הנקודה:
1- מכשירה את הכלים של התודעה (mind) והמוח, כדי להיפתח לממדים נוספים של הבנה ותקשורת עם רמות גבוהות יותר האפשרויות באדם.
2- מזינה את המוח בחיוניות הנדרשת כדי לשדרג את המוח לפעילות איכותית יותר.
3- גורמת ל"אור" לזרום באופן חלק וללא חסמים (באופן היחסי להכנה של האדם)
4- מעצימה את זרימת ה"אור" למרות שייתכן כי האדם עדיין לא הכשיר את עצמו לסוג זה של "אור".
5- מן הזווית הקלינית – זוהי נקודה להפרעות קשב וריכוז בבני נוער – כאשר ההפרעות הן מסיבות אורגניות.

סיפורו של האדם:
נקודה זו רלוונטית במצבי התפתחות מסוגים רבים.
1- אדם ההולך בדרך התפתחותית של מדיטציה במובן המזרחי – והוא חש כי המוח "סתום" כביכול – לא משתף איתו פעולה.
2- אדם שחש כי הוא מבין אינטואיטיבית – אך אין לא נגיעה מלאה עקב המוח שחוסם את המהלך – אולי מעייפות, או מסיבות אורגניות.
3- אדם שדרך ההתפתחות שלו היא באמצעות לימוד – אך המוח מרגיש לו "תקוע", אינו מצליח להתפתח לממדים הנלמדים.
4- אדם שחש כי הוא לא מצליח להבין, הוא לומד או שומע אפילו מדבר את הנושאים, אך אינו מצליח להבין. כמוח כביכול "סתום".

סיכום:
נקודה לפתיחה של תפקודי התודעה והמוח, לרמות גבוהות יותר מן המקום שהאדם מכיר מעצמו.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s